Städfirma Avesta – Expert på städtjänster
Behöver du hjälp av en pålitlig städfirma i Avesta? Vi erbjuder både engångsstädningar och regelbunden veckostädning, helt anpassade efter dina behov. Oavsett om du är privatperson eller företag, skapar vi ett individanpassat städschema som passar dig.
Tillsammans bestämmer vi vad du behöver hjälp med, hur du vill att städningen utförs, och när du vill att vi kommer. Vår prioritet är att göra din vardag enklare, och alla våra tjänster har självklart kvalitetsgaranti för att säkerställa att du blir nöjd med resultatet.
Våra städtjänster i Avesta inkluderar:
- Hemstädning
- Flyttstädning
- Företags- och kontorsstädning
- Fönsterputsning
- Byggstädning
Vid behov av flyttjänster se även flyttfirma Avesta.
Hemstädning och företagsstädning för en enklare vardag
Tycker du att städning är ett tråkigt moment? Med vår städfirma i Avesta kan du slappna av och njuta av ett nystädat hem eller en ren och organiserad arbetsplats.
Du väljer själv om du vill anlita oss för en storstädning vid ett tillfälle eller om du föredrar ett skräddarsytt schema där vi kommer exempelvis varje vecka eller varannan vecka. Självklart drar vi av RUT-avdraget direkt på fakturan, vilket gör våra tjänster ännu mer prisvärda
Byggstädning i Avesta – Effektivt och professionellt
Vi vet att städningen är en viktig del av ett byggprojekt för att hålla arbetsplatsen ren och säker. Som en erfaren städfirma i Avesta erbjuder vi byggstädning både under projektets gång och som en slutstädning när bygget är klart. Låt oss ta hand om städningen så att du kan fokusera på själva byggarbetet.
Varför ska du välja vår städfirma i Avesta?
Vi är en städfirma i Avesta med omnejd som är engagerade i att erbjuda högkvalitativa och prisvärda städtjänster. När du anlitar oss får du:
- Anpassade tjänster för både hem och företag.
- Flexibla lösningar som passar dina behov.
- Kvalitetsgaranti för alla städinsatser.
- Möjligheten att kombinera städ- och flyttjänster för en helhetslösning.
Kontakta oss redan idag för en kostnadsfri offert och låt vår städfirma i Avesta göra din vardag enklare!
Fördelarna med att anlita oss som städfirma i Avesta:
När du väljer vår städfirma i Avesta får du både en snabb och flexibel service. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar och snabb respons om något skulle behöva justeras. Dessutom har vi ett team som brinner för att leverera högkvalitativ service, oavsett om det gäller hemstädning, flyttstädning eller byggstädning.
Kontakta oss och få en kostnadsfri offert
Vi samarbetar med VAFAB miljö där vi källsorterar allt bråte och skräp. När det kommer till miljöfarligt avfall så hanteras det enligt konstens alla regler. Om exempelvis inredning behöver lagras inför ett bygge sköter vi hela logistiken tillsammans med slutkund om det skulle önskas.
Vi hoppas självklart att du blir nöjd med städningen och att allt är perfekt. Men vi vill ändå understryka att vi har en kvalitetsgaranti som innebär att vi åtgärdar något du inte är nöjd med. Reklamation måste dock göras senast två dagar (48h) efter städtillfället.
Behöver du städhjälp?
Kontakta oss om du behöver hjälp med städningen, vi erbjuder tjänster för:
Hemstädning Flyttstädning Företagsstädning & Kontorsstädning Fönsterputsning Byggstädning
Hemstädning Avesta
Att få livets alla pusselbitar att falla på plats är inte alltid helt lätt, ofta är det något som inte hinns med. Vore det inte skönt att slippa känna så?
Veckostädningar, storstädningen, visningsstädning, sanering… Vi på Heby Städ hjälper dig med vardagssysslorna som står i vägen för din avkoppling, vad gäller hemstädningen i Avesta i alla fall!
Kontakta oss idag så hittar vi en lösning som passar just dig!
Flyttstädning Avesta
Inför flyttstädningen
Allt du behöver göra är att se till att bostaden är tom och att vi har tillträde till den. Vi tillhandahåller material och utrustning för flyttstädningen i Avesta.
Garanti
Vi har en kvalitetsgaranti, som innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med. Reklamation måste göras senast två dagar efter städningstillfället.
Företagsstädning & kontorsstädning Avesta
Ni ska göra det ni är bäst på. En ren, fräsch miljö stimulerar arbetsglädje och ökar er effektivitet. Som städfirma Avesta med över 30 års branscherfarenhet vet vi vad vi gör, ni kan vara lugna och säkra på att städningen blir utförd snabbt och utan problem.
Ska du flytta?
Kontakta oss om du ska flytta, vi erbjuder tjänster för:
Privatflytt & Bohagsflytt Företagsflytt & Kontorsflytt Avveckling & Återvinning Tunghantering
Var städar vi?
Avesta
Enköping
Fagersta
Hallstahammar
Harbo
Heby
Hedemora
Morgongåva
Norberg
Sala
Skultuna
Surahammar
Tärnsjö
Vittinge
Västerås
Östervåla
Vår städfirma erbjuder städtjänster på ovanstående orter med omnejd. Självklart kan vi erbjuda städhjälp även på fler orter i Mälardalen.
FAQ
RUT-avdraget innebär att du kan få 50% avdrag på arbetskostnaden för städningen. Avdraget görs direkt på fakturan och du behöver inte göra något, utan vi ordnar allt.
Länk till Skatteverkets sida om RUT-avdrag.
Grundkravet för att få rutavdrag är att arbetet utförs i bostaden.
Rutavdrag ges för
- Dammsugning, dammtorkning, diskning och fönsterputsning
- Städning av skåp, lådor, kyl och frys samt altaner
- Byte av glödlampor och säkringar
- Flyttstädning och inflyttningsstädning samt nödvändig flytt av möbler för att städ- och rengöringsarbete ska kunna utföras.
- Enklare rengöring av spisfläkt.
- Städning i en stuga eller fritidsbostad som hyrs under kortare eller längre tid.
Inget avdrag ges för
- Grovstädning med mer avancerad utrustning, till exempel högtryckstvättar eller skur- och golvboningsmaskiner, eller för hyra av sådan utrustning
- Poolrengöring
- Städning av gemensamhetsutrymmen i flerfamiljshus, till exempel ett trapphus eller en gemensam tvättstuga
- Ommöblering och omstrukturering av hemmiljön, så kallad homestyling.
Obs! RUT-avdrag kan ej användas vid uppdrag gällande dödsbo.
Alla kunder har olika städbehov, så därför kommer vi tillsammans med kunden överens om vad som ska ingå i städningen.
- Faktura (Vid fakturabetalning görs sedvanlig kreditprövning varvid kreditupplysning inhämtas från UC)
- Förskottsbetalning
- Swishbetalning på 123 346 9616
- Kortbetalning på vårt kontor
Kontakta oss för prisuppgifter / offerter.
Kontakta oss inom två dagar så löser vi det, t ex med omstädning eller någon form av kompensation.
Kontakta oss gärna så berättar vi hur vi går tillväga.
Vi har en försäkring för vår personal som täcker eventuella skador som orsakas under städningen. Kontakta oss omgående om du upptäcker att något skadats.